Accounting HUB - News

Які основні драйвери залученості персоналу в компанії?

Insights

Залученість працівників в життя організації має вирішальне значення для її успіху. Це проявляється, як і в культурі організації, так і в її продуктивності.

За даними дослідження Deloitte, організації, які працюють над залученням, мають на 57% більш ефективних працівників та на 87% менше шансів, що їхню організацію покинуть, аніж в тих, хто має низьку залученість.


Саме повністю залучені працівники мають набагато більше шансів стати інноваційним активом, необхідним для розвитку організації.

Тож не дивно, що одним із 10 топових питань, які керівники ставлять своїм HR директорам та департаментам (згідно дослідження Global Talent Trends 2020) є питання про те, за якими критеріями можна виміряти та розвинути рівень залученості?


Існує кілька важливих рушіїв, які впливають на залученість та атмосферу робочого місця:

1. Автономія — надається свобода в управлінні своїм часом та в застосовуванні своїх знань та навичок.

2. Компетентність&продуктивність — здатність працівника вкласти фізичну, інтелектуальну та емоційну енергію в їхню роботу.

3. Відносини між колегами — взаємна повага, довіра та підтримка один одного.

4. Справедливість — оцінка свого положення від отриманої компенсації до рівня поваги від керівників та колег.

5. Зворотній зв'язок — допомагає зрозуміти, чи відповідає працівник очікуванням його керівників та колег.

6. Цільова підтримка — визначає, чи отримують працівники підтримку, необхідну для їхньої роботи.

7. Наявність та цілісність лідера — пов'язане з почуттям працівників, що керівництво є надійним.

8. Бачення мети/значення — підвищує унікальну цінність роботи працівника та розуміння чому бізнес існує, крім отримання прибутку.

9. Професійний розвиток — наявність можливостей для зростання.

10. Чітка роль — забезпечить послідовну роботу з фокусом та наміром.

11. Відпочинок — наявність відчуття, що працівник може взяти відпустку за потреби

12.Спільні цінності — вказує на скільки особисті цінності узгоджуються з організацією та роботою, яку вони виконують.


Якщо систематично вимірювати та аналізувати всі ці критерії залученості, то у вас буде чітке бачення, що працює добре, а на що потрібно звернути увагу. Вимірювати можна за допомогою коротких та частих опитувань, зустрічей з працівником один на один, інтерв’ю з тими, хто залишається та покидає організацію. І найпростіший спосіб — це визначити показник працівника-промоутера: чи порекомендує він працювати у вас і ваш товар?. З цими даними стане простіше зростати і не боятися падіння.


І пам’ятайте, що вимірювання — це лише перший крок до вдосконалення, далі потрібно працювати над отриманими результатами.