Accounting HUB - News

10 звичок ефективного CFO

2020-10-20 10:17 Insights
Зрозуміло, що сьогодні бізнес стикається з багатьма викликам, пов’язаними з пандемією та економічною кризою, основними з яких є- невизначеність, скорочення доходів та втрата платоспроможності. Та з іншого боку, кожна загроза, це як завжди -можливість, яка веде до пришвидшеного розвитку технологій та інновацій. А для фінансової функції компанії-це постійна турбулентність, як в процесі прийняття стратегічних управлінських рішень, так і в процесі їх реалізації. Реагування на ці виклики вимагає від CFO не тільки високої професійної кваліфікації, а й системних мультифункціональних знань та навичок, широкої ідеології мислення та підходів.

Які звички допомагають CFO лишатися завжди ефективним та досягати поставлених цілей?
1.      Мислити стратегічно
Глибока експертиза у фінансовому менеджменті-це must have. Та стратегічне планування-це завжди комплексний проактивний підхід, а не реактивний.

2.      Управляти інформацією
Сьогодні лідерами стають ті компанії, які вміють ефективно використовувати величезні обсяги отриманих даних. В нашому WUCA світі вміння обробляти інформацію, генерувати та швидко імплементувати ідеї являється значною перевагою.

3.      Імплементувати зміни
Будувати культуру прийняття вчасних управлінських рішень, вміти швидко змінювати вектор та реорганізовувати процеси. Оцінювати та реагувати на постійну зміну зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на реалізацію поточної стратегії.

4.      Комунікувати проактивно
Не вирішувати проблеми, а їх попереджувати. Будучи ефективним комунікатором, CFO має впливати на прийняття рішень та будувати консенсус між функціями: менеджмент, продажі, HR, виробництво.

5.      Будувати сильну команду
Таку команду, яку лідер бачить у майбутньому. Команду, потенціал та набір компетенцій якої буде високий наскільки, що рухатиме розвиток кожного її члена, включаючи CFO.

6.      Постійно вчитися
Постійно челенджити себе новими знаннями та компетенціями, які сформують вже сьогодні набір навичок та конкурентні переваги майбутнього.

7.      Слідкувати за інноваціями
Пошук можливостей та інновацій має бути постійним процесом, звичкою професіонала та частиною корпоративної культури компанії.

8.      Бути клієнторієнтованим
Розпізнавати потреби клієнта, не важливо, внутрішнього (менеджмент) чи зовнішнього (ринок)-це запорука як особистісного кар’єрного розвитку, так і розвитку бізнесу в цілому.

9.      Розвивати емоційний інтелект
Здатність випромінювати позитивні емоції та об’єднувати людей навколо своїх ідей навіть при високих навантаженнях та мультизадачності-це якість сильних та зрілих особистостей. Управляти своїми емоціями та емоціями інших людей-це запорука ефективного операційного менеджменту.

10.  Бути етичним лідером
Лідерство -це не тільки надихати, слугувати прикладом та вести за собою людей. Це про створення позитивної енергії та корпоративної культури, яка буде об’єднувати людей навколо однакових цінностей та цілей, заряджати та рухати команду вперед.

Постійний розвиток затребуваних навичок дає квантовий стрибок в особистісному розвитку, відкриває шлях до значного кар’єрного зростання, самореалізації та зміни якості життя в цілому. Бо успіх дуже рідко буває випадковістю, успіх-це результат послідовної та інтенсивної роботи.