Раніше ми писали про про формування бренду роботодавця. Отримавши гарний фідбек на цей матеріал, вирішили глибше зануритися у цю тему, і детальніше розповісти про один з простих методів оцінки лояльності співробітників до роботодавця.
Йдеться про використання метрики eNPS (Employee Net Promoter Score). Для реалізації співробітникам ставиться одне запитання: "На шкалі від 0 до 10, наскільки ймовірно ви рекомендували б нашу компанію як чудове місце для роботи?". Після аналізу відповідей співробітників групують у три категорії:
Promoters - поставили оцінку 9-10
Passives – поставили оцінку 7-8
Detractors - поставили оцінку 0-6
Для розрахунку eNPS потрібно від відсотку promotors відняти відсоток detractors. Результат буде в діапазоні від -100 до 100. Будь-який позитивний показник вважається хорошим. Якщо ж показник менше нуля, це свідчить про необхідність працювати над підвищенням лояльності співробітників.
Однак, крім кількісних даних eNPS, також рекомендується аналізувати якісні аспекти. Наприклад, вивчення причин звільнення працівників (exit-інтерв'ю) може виявити фактори, які впливають на втрату компанією талантів, та допомогти виявити, що потрібно поліпшити.
Проведення регулярних опитувань залученості (engagement surveys) нададуть повну картину рівня лояльності. Це зворотний зв'язок щодо задоволеності, переваг роботи в компанії та відносин з колегами та керівництвом.
Йдеться про використання метрики eNPS (Employee Net Promoter Score). Для реалізації співробітникам ставиться одне запитання: "На шкалі від 0 до 10, наскільки ймовірно ви рекомендували б нашу компанію як чудове місце для роботи?". Після аналізу відповідей співробітників групують у три категорії:
Promoters - поставили оцінку 9-10
Passives – поставили оцінку 7-8
Detractors - поставили оцінку 0-6
Для розрахунку eNPS потрібно від відсотку promotors відняти відсоток detractors. Результат буде в діапазоні від -100 до 100. Будь-який позитивний показник вважається хорошим. Якщо ж показник менше нуля, це свідчить про необхідність працювати над підвищенням лояльності співробітників.
Однак, крім кількісних даних eNPS, також рекомендується аналізувати якісні аспекти. Наприклад, вивчення причин звільнення працівників (exit-інтерв'ю) може виявити фактори, які впливають на втрату компанією талантів, та допомогти виявити, що потрібно поліпшити.
Проведення регулярних опитувань залученості (engagement surveys) нададуть повну картину рівня лояльності. Це зворотний зв'язок щодо задоволеності, переваг роботи в компанії та відносин з колегами та керівництвом.